JAK A KDE MŮŽU UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD?

Na e-shopu je možné uplatnit slevové kódy v košíku. V něm se nachází pole slevové kódy, do kterého daný slevový kód zadáš a okamžitě se dozvíš, jestli je kód zadaný správně nebo ne. Sleva se ihned promítne do ceny zboží v košíku. Do tohoto pole můžeš po sobě zadat až tři slevové kódy, pokud to jejich mechanika dovoluje.

MŮŽU SI GLO™, VUSE NEBO VELO KOUPIT I JINDE NEŽ V E-SHOPU?

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ MÁM DALŠÍ OTÁZKY?

MŮŽU ZBOŽÍ Z E-SHOPU VRÁTIT?

MŮŽU ZBOŽÍ Z E-SHOPU REKLAMOVAT?

KONTAKTUJ NÁS

Pokud potřebuješ rychlou reakci, kontaktuj nás na chatu nebo telefonicky.

Pro použití chatu je potřeba povolit funkční soubory cookies.

Nastavení cookies najdeš v patičce v sekci ‚Potřebuješ poradit?‘

Zavolej na bezplatnou linku

+420 800 610 610

Naši operátoři jsou k dispozici

od 8:00 do 17:30

od pondělí do pátku.

nebo nám napiš přes